Hatice4141 Doğuma iki ay var bu isimlerden hangisi sizce başka isim içimize sinmiyor çok karasız kaldık :(
058elf Gul-42 yaa eğer oğlum olsaydı aklımdaki isimden biri de oydu ya huzeyfe ya da yusuf aras istiyodum ☺️
Gul-42 058elf ben kızım olsun ıstedım ama ıcımdekı ses hep erkek dedı nasıl hamıle oldugumu ogrendım oglum dedım esımde hep derdı nasıl bu kadar emınsın anneler bılır dedım😀😂
Yonca05 Hatice4141 sonunda burada normal insan isimleri gördüm ya ölsemde gam yemem artık 😄 hangisini koyarsanız koyun hepsi güzel bence. Hepsi bizden, bizi anlatan isimler 😉
[silindi] Yonca05 evet ya bazen yorum yapmak icin isim postlarina giriyorum secenekler o kadar garip ki gerisin geri çıkıyorum 😅
058elf Gul-42 bende hep kız hissediyodm ama olaki durumda erkek ismi de düşünmüştüm 😂 eşimde hamile olduğumu öğrendiğim ilki an bizim kızımız olacsk demişti ikimizinde içine doğmuş 🥰