Merhaba hanımlar 32 haftalık ikiz gebeyim ikizleri 35 ya da 36 haftalık doğupta küvezde kalan anneler oldumu hiç 3 hafta sonra doktor doğum olabilir dedi ikizleri fazla bekletmeyiz diyolar bu yüzden çocuklarım 35 haftalık doğarsa küvezde kalır diye korkuyorum başına gelen anneler varsa tecrübeleriniz anlatır mısınız