37 bence iyi 28 30 lu haftalarda doğum yapanlar var haline şükret , solunumu iyiyse sıkıntı yoksa küveze girmez hadi girdi diyelim girse de öyle çok uzun kalmaz yani ben senin yerinde olsam dert etmem erken doğum riskim bar 33 haftalığım 37 ye girdiğim an gelsin derim yani erken merken demem , 40 haftalık doğanlar bile küveze girebiliyor Allah bilir