Meltem571 adet tarihine göre 32+2 gün ama ultrasona göre karın çevresi çok geride kilosu düşük bebeğimi erkenden alacaklar çok korkuyorum . Ya birşey olursa diye . Karın çevresi gelişmiyor . Bu hafta gittim suyu iyi nst de sancı çıkmadı bi hafta daha bekleyelim dediler :( haftaya tekrar gideceğim . Benim gibi olan var mı karın çevresi bu kadar geride olup erken doğum yapan :( ilk gebeliğim kızıma birşey olacak diye çok korkuyorum . Haftayada bi gelişme yoksa doğum olacak sonrasını bilmiyorum :(