Gecen gun Instagram’da bir kadin dogum doktorunun videosunu izledim. Yumurtlamadan once iliski olursa kiz, yumurtlama gunu iliski olursa erkek olur buyuk olasilikla dedi. Bu hesaba gore ovulasyon testiyle hamile kalan buyuk cogunlugun erkek bebegi olmasi lazım 😂 Var mi bu tezi curutecek, yumurtlama gununde hamile kalip kizi olmus insanlar aramizda merak ettim 😊💜