cok korkuyorum kizlar bebegimin ultrasonda karninda kist gorduler 33 haftadayim şimdiye kadar herşey normaldi..başka bi doktor bakıcak..hale bilmiyolar ne olduğunu…yurtdışında kalıyorum burda hastene falanda biraz zor istediğimde doktor olmuyor kimdese oldumu böyle durum