Kızlar merhaba 32.haftada gittiğimde doktor iri bi bebek degıl ama sen çok minyonsun çatın dar olabılır normal dogum olmayabılır dedi. Çatına bakılması lazım dedı 34.haftadayım cuma günü gitcem tekrar sizce normal doğumda ısrarcı olmalımıyım varmı bu durumı yaşayan aranızda çatınıza ne zmn bakıldı ?