Kızlar merhaba 38+3 haftalıgiz doktordan geldim şimdi nstmi beğenmiyor ağrın var diyor ama hiç acilma yokk ve yarın sabah tekrar bakacak sonra suni sancı verip deneyeceğim dedi ve eve geldim iç çamaşırımda balgam gibi birsey var sizce o ne nişan denilen şey olabilirmi? Çok korktum😔