Bademcim ben aldım mavi renk olanı ve eğimli gayet güzel ama daha bebeğim doğmadığı için kullanmadım. Çok kaliteli ürün ve hepsi buradada ben aldığımda anlık indirme girmişti 180 tl ye gelmişti fiyatı. İlk kızımda 7 sene önce normal reflü yastığı kullanmıştım klasik beyaz olandan yine çok memnun kalmıştm. Tavsiye ederim kesinlikle ihtiyaç olan birşey