ozlemkrts sanırım özel hastanelerde artık normal doğum ücretsiz olmuş bu yüzden de haliyle ya herkese kürtaj ya da sezaryen yaparlar . Ama aynı doktor çevremdeki bi çok kişinin bebeğini almaya kalkmış hepsi de suan Doğum yapacaklar. Bu yüzden tecrübe oldu bize de tek doktorla kalmamak gerekmiş