SudeEvren Merhabalar . Öncelikle sonra 10 günüm ve aşırı korkuyorum yalancı sancılarım oluyor ve diyorum ki nasıl bu acıya dayanıcam normal doğum düşünüyorum ama bu sancı işi beni çok korkutuyor başarabilir miyim diye korkuyorum 😥 Siz ne durumdasınız?