Yamacin-Annesi https://resimyukle.io/r/KgW7UzIcNp Böyle gördüm korkuyorum dün kontrolde bebek gayet sağlıklı demişti ama tahlil sonuclarimdan bi tanesi böyle çıkmış ne demek oluyor 13 haftaliğım
UrasEgeninannesi Yamacin-Annesi hamile olduğunuz için beta hcg niz yüksek çıkmış çok doğal bişey bu :)
Asilikra Yamacin-Annesi merak etmeyın beta deger aralıgı 5-10 oldugunda ve sızın deger yuksek cıktıgı ıcın sıstem deger aralıgında olmagı ıcın frekans sayısını kırmızı gosterır sızın bu deger normal yanı olması gereken sayısı ve uyarı seklı
Deletedmom23234 Yamacin-Annesi Kuzum baktım da betan yüksek çıkmış. Bende öyle aman aman bilmiyorum ki zaten. Beta gebelik değeri demek ama senin haftanda niye yüksek çıkar bilmiyorum 🤷🏻♀️
UrasEgeninannesi Yamacin-Annesi hamile olmayan kişinin referans değerini baz alıyor sistem. Siz hamile olduğunuz için değer yüksek çıkıyor ve dikkat çekiyor kırmızı olmasının sebebi bu endişelenmeyin :)
yamacinannesii Yamacin-Annesi kırmızı olması hamile olduğunuzu acil yazması ya acilde kan verdiğinizi yada doktorunuzun çabuk çıksın diye acil triyajdan girdiğini gösterir
Yamacin-Annesi Hilal-95 midemde filan ağrım vardı onun için doktorum istedi herseyine bakalım dedi rutin tahlil gibi ama böyle çıkmış şaşırdım bende
UrasEgeninannesi Yamacin-Annesi rica ederim gebelikte insan endişeli olabiliyor çok doğal. Ama bişey yok bunda :)
Yamacin-Annesi UrasEgeninannesi bide ben çok panigim ondan böyle küçücük bişey bile olsa çok kötü oluyorum 😏 ama sayenizde rahatladım 🙏