NurKaradmn Daha önce hiç karşılaşmadığım bir durum hamilelikten mi oldu neden oldu bilmiyorum ama dokunamıyorum bile sivilce gibi ama değil başına gelen var mı siğil falan değil ne olduğunu bilmiyorum tam 😔
Heather NurKaradmn sıcaktan isilik olmuş olabilir mi? Pamuklu çamaşır giyin sadece birde bol bol yıkayın orayı terliyorsa olabilir belki.
Pasaannesi NurKaradmn aynısını bende yaşıyorum göbeğimden göremiyorumda elimle hissediyorum sadece🤦🏻♀️
Burcu35 NurKaradmn ay kıyamam ne zor şu hamilelik ☹️ Duştan sonra biraz havluyla oturmayı dene canım hava alır en azından sıcaktan olmuştur büyük ihtimal
NurKaradmn Heather evet çok terliyor pamuklu giyiyorum hergün değişmeme rağmen bilmiyorum birde bacaklarım şişti yürürken birbirine çarpıyolar o derece ondanda hava almıyor olabilir mi acaba
NurKaradmn Pasaannesi bende elimle hissediyorum dokununca acı yanma tuhaf bir rahatsızlık veriyor ama aynadan bakınca görüyorum sizdede terleme çok oluyor mu?
NurKaradmn Kenanizm18 keseleyince daha kötü olmaz mı yani yaraya falan dönüşmez mi ? Düşüncesi korkmama yetti 😄
Ozlem16 Bendede var bebegim icin aldigim uni pişik kreminden kullandm az önce yanmaz kaşinti agrisini hafifletti kück kuck kabarcik gibi sanki goremiyorm ama krem fayda ediyor
NurKaradmn Burcu35 büyük ihtimalle sıcaklardan😒 öyle yapıyorum zaten havluyla oturuyorum duş sonrası biraz dinlendiriyor enfeksiyon falan oluşmasında Allah korusun ondan korkuyorum
FurkanZeynepKarada Bende de var göbekten göremiyorum resmen sivilce gibi ama degil bir tane et beni oluştu terledikçe kaşınıyor diğer türlü yön ama yırtıklarımın orda oluştu mihtemeln kg ve sıcaktan oldu diye düşünüyorum ama Doğumdan snra dr soracağım bakalim ne olacak ne diyecek
NurKaradmn FurkanZeynepKarada inşallah önemli bir şey değildir ya gerçi çatı muayenesinde görecektir ben söylemeyi düşünüyorum o muayenede
FurkanZeynepKarada Cati muayenesini ebe yaptı bana birsey demedi ben de haftay Doğumdan snra gstericem baksin bakalim neymiş ama bence gebelik ve sıcaktan dolayı