Merhaba arkadaşlar 6 haftalık gebeyim. Hamile olduğumu bilmeden X grubu ilaç kullandım (adet geçiktirici). Bugun doktora gittim ve eger kız bebek olursa genital bozuklugy olacagını ve istersem kürtaj yapabilecegini söyledi.Bilgisi olan yardımcı olsun lütfen