Arenn bende 36+3 20 agustos spinal sezeryan olucamm son 16 gun biranonce dogum yapip su sicaklardan kurtulmak istiyorumm millet normal terliyosa biz 10 kat terliyoruz yaa
Sdabd Gururunannesi kontrole gittim cuma günü doğuma alıyor beni bebek 3.200 gr dedi doktor bence fena değil bi haftaya kadar da alır diye düşünüyorum bakalım..
Ays0 Sdabd ben de 37 haftalığım ayın 10unda doğacaktı kızım ama ödemler vs artınca doktorum bekleyemeyeceğimizi söyledi 37+4de cumartesi doğacak bakalım
kahve-cekirdegim ElifBademmm sezeryan mi acaba aramızda 3 gün var da bizim normal olursa 31 Ağustos çünkü :)
kahve-cekirdegim ElifBademmm sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 😊 bakalım bizim nasıl olur