Tutamıyorum gözyaşlarımı… Detaylı ultrasonda bebeğimin iki ayağına da pes ekinovarus yani çarpık ayak teşhisi konuldu. Duyduktan sonra günlerce ağladım, hiç bilmediğim bi konuydu ve o kadar çok araştırma yaptım ki birçok şeyöğrendim, doğum sonrası o minik ayakları alçıya alınacak ortalama 5-6 hafta alçıda kalıcakmış bunu düşündükçe hâla içim ağrıyor resmen çünkü ya onun canı acırsa diye düşünmekten mahfoluyorum. Daha sonra 3-6 ay ortez denilen bir ayakkabı giyecek. Çok şükür ki Rabbim dermansız dert vermemiş, tedavi olduğunda düzelme şansı %90-95. Hoş ayağı, eli, kolu olmasada o benim minik kuzum canım oğlum ama yine de zorlu bi süreç başta onu sonra babasıyla beni bekliyor. Sadece biraz sabır gerek. Allahım tüm bebeklerimizi sağsağlim kucağımıza almayı nasip etsin.
Bu konu hakkında bilgisi olan, öneride bulunabilecek var mı? Doktor, hastane, tedavi süreci, işleyiş vs…