kivancinannesi 31 haftalık hamileyim sol kasığımda çok şiddetli bi ağrı var Nts sancı çıktı ama açılmam yok aynı durumu yaşayan var mı ?
Elifkskl kivancinannesi benim bazen vurup geçiyor 31 haftalığım bende ama nts ye koymadılar kaç çıkıyor sancınız nts de