Selam arkadaşlar.Çatlamadım çatlamadım 34 de patladı valla 🤦🏻♀️ Lierac krem mı dersin bio oil mi dersin bebek yağı mı dersin artı günde 3 lt su bide o yetmez gibi kemik suları… 🤦🏻♀️ Ama Ne fayda sonuç çatladım maalesef doktor kakao yağı dedi son çare onu aldım bugün deli gibi yağlanıyorum evin içinde umarım faydası olur.Gel gelelim bu iş genetik ya ne derseniz deyin😓