058elf Ezgi1211 adetim 9 gün geçmişti adet tarihime göre 5 haftalık olmam gerekirken kese gözükmedi 3 haftalıkdır anca demişti doktor kan değerimde düşüktü, 10 gün ileri atmiştı adet tarihimi öyle ilerlemiştk
Elifim17 Ezgi1211 kadınlarda yumurtlama genel olarak adet olmadan 14 gün önce olur bazı kadınlarda bu daha gec olur mesela adete 1 hafta 3 gün 5 gün kala yumurtlama gibi. Böyle olunca bebek atıyorum 5 haftalık olacakken 4 haftalık görünür. Benim son bebegim öyle oldu. 7 haftalık gittim doktora 5 bucuk haftalık cıktı gercekten o ay gec yumurtlamıstım adetim yakın olmustu. Az daha kürtaja sokuyorlardı bos gebelik diye 🤷🏻♀️
Beyzalpay Ezgi1211 benim gec dollenme adet olmadm tahlil verdm gebelik cikmadi 2 hafta sonra tekrar verdm gebelik cikti 2 hafta geriden gozukyodu sonraki haftalarda gununu tamamliyot ama
mco Ezgi1211 göğüslerse aşırı hassasiyet, aşırı sırt ağrısı , adet sancısı gibi sancı , yorgunluk ve sürekli uyuma isteği gibi şikayetlerin var mı?
058elf Ezgi1211 hayır olmamıştım canım adet günü yapsam da çıkmayacakmış çnkü 9 gün sonrasında bile değerim 380 di baya düşük bulmuştu ilk etapta doktora sonra geç döllenme olmuş dedi
058elf Ezgi1211 kesinlikle öyle umudunu yitirme kurban olduğum Rabbim verince veriyo 🤗 2 kimyasaldan sonra bu gebeliğimde de ilk başta olumsuz konuşunca doktor ister istemez üzülmüştüm şimdi doğdu 3 aylık bi prensesim var ❤️
annesinin_minigi Hayır canım adet olmuyorsun. Yumurtlama geç olduğu için döllenme de geç oluyo. Normal gebelik gibi düşün sadece yumurtlama dönemin adet döneminde veya adet dönemine yakın gerçekleşiyor.
Ezgi1211 annesinin_minigi ay benim öyle oldu canım 26 temmuzda yumurtlama gordum adetim 2 temmuzda değerlendirdik ama inşallah Rabbi
annesinin_minigi Ezgi1211 inşallah güzel haberlerini alırız. Ben tam adet günümde yumurtladım. 13 haftalığız şimdi çok şükür. Rabbim sana da tattırsın
Ezgi1211 Beyzalpay evet ama ben geçen ay penisilin iğne vurulmak zorunda kaldım o da gecikme yapabilir demi adeti
Ezgi1211 annesinin_minigi Amin inşallah İnşallah canimmm maşallah Rabbım kucagina almayi nasip etsin insallah
Ezgi1211 mco saydiklarin var canim ama göğüs hassasiyetim yok suan ama göğüs ucum affedersin baya o kahverengi baya büyük gözüküyor