Betulsariturk Merhaba arkadaslar 14 haftalik olduk biz Sizler ilk hangi haftada hareketlerini hissettiniz gelsin yorumlar 🥰
MeloMelo Betulsariturk 17.haftada pıt pıt diye çok hafif hissetmeye başlamıştım,19da eşim dışardan hissediyordu yavaş yavaş, şimdi 30haftalığız parti veriyo içerde🥳
ege_ayaz_mom Betulsariturk 20 haftalık olduk daha 4 gündür hissediyorum canım yani 19+3 günlükken hissetmeye başladım ama çok hafif oynamalar böyle kızım akillimi olucak acaba oğullarım çok şiddetli tekme vururlardi 😅