Gamzenur35 Kizlar ben bugün kontrole gittim plesantan assagida , düşük riskin var kanaman olabilir dedi. Ama ilerleyen zamanda ne olacağı ile ilgili birşey demedi psikolojim bozuldu gecermi bu tehlikesi varmıdır? 🥺
Emine_clk01 Gamzenur35 kaç haftalıksınız? Benimde plesenta aşağıdaydı şu an 31 haftadayım yukarı çıkmış endişelenmeyin
FusunF Gamzenur35 benim arkadaşımdada aynı durum vardı 6.aya kadar iğne oldu hep sonra yukarı çıkmıştı
2-prensesannesiii Gamzenur35 10. Haftada benim de ufak bir.lekenlenme olmuştu plesanta aşağıda dikkkat et istirahat et fazla kalkma ilişki falan yasak dedi. 14. Hafta kontrolünde düzeldi normalde şuan dedi. Dikkat et kendini yorma
Mavi34 Gamzenur35 25.haftamdayim.13.haftadan beri plesentam rahim ağzında. Cinsellik yasak ağır iş fazla ayakta durmak yasak. Dikkat et kendine ilerleyen haftalarda yukarı çıkabiliyor çıkmasana sezeryanla doğum.oluyor
silabzrgn benimde ilk bebegimde öyleydi, birkac hafta erken doğdu, ve acil kanamali sezeryan oldum, onun dışında bebekte hiçbir sorun olmadi cpk şükür, için rahat olsun
Gamzenur35 silabzrgn İnşallah , acil kanamaları derken yani ani bir durumda kan kaybetmek gibi sorunlar çıkabilir mi korkularim oluştu ilk doğumum normal 🥺
silabzrgn Gamzenur35 hayir sadece suyun gelecegine kan geliyor, suyla beraber birden kanama yani biz şok olmustuk su beklerken, onun dışında bidey olmadi, bebegi hemen aldilar zaten korkma allahin izniyle saglikla kucagina alırsın ins 🙂
Yumurcaginannesi Mendede awagidadi 14 heftelik olanda deyilmiwfi indi 19 heftedeyem .Doktor 28 haftaya qeder yukari cikacagini soyledi.agir iwler gorme cinsel hayati yasakladi.birde ayaklarini yukarida tutacaksin .
tulaytnbl 18 haftadayım hafif bir kanamam oldu bebeğin eşi aşada dedi doktor 1 hafta istirahat verdi umarım yukarı çıkar benimki deeee
Gamzenur35 silabzrgn İnşallah üzüldüm ,korktum sezeryan bilmiyorum korkuyorum normali yaşadım 9nu bilmiyorum Allah’ım kolaylik versin 🤲
silabzrgn Gamzenur35 normali yasadiysan hic korkma en zoru başarmışsın zaten sen 🙂 belkide plasentan yukarı çıkar ve yine normal olur hakkında hayırlısı