Hakanuran sıvı alınması kötü bir şey değil, kulaktan dolma birsürü önyargı var bu konuda.Yapan insanlar bilinçli insanlar binbir dikkatle yapıyorlar düşük riski çok düşük bir ihtimal. Benim bebeğimin kalp hastalığı çıktı akciğer damarlarında da darlık var perinatolojiyr gittim teşhis doğrulandı amniyosentez önerildi Zeynep kamilde yaptırdım evet psikolojik olarak zorlanıyorsun kıyamıyorsun ama onun iyiliği için yaptırıyorsun yine incecik sızı şeklinde hiçbir şey hissetmiyorsun 3 gün istirahat veriyor o kadar. Ne bana ne bebeğime şükür bir şey olmadı 1 ay sonra sonucu aldım çok şükür temiz geldi içim rahatladı.Şimdi en azından kalp ve akciğer rahatsızlığı için hastane doktor araştırıyoruz ona göre doğum vs olacak 🙏🏻 Amniyosentez yaptırmanı önerdilerse yaptır bebeğin hastalığı genetiksel mi ona bakıyorlar genetiksel bir şey varsa sonraki evlatlarında da aynı şeyleri yaşamaman iyi oluyor 🙏🏻