betlulk05 evet bebeğimizi öğrendikten bikaç gün sonra aynı sizin gibi ağrılar, kramplar oldu. Hastaneye zor gittim hem de çok korktum. Monurol verdi tek kullanımlık ilaç. Günde en az 3 lt su içip bol bol dinlen dedi. Bi hafta sonra kontrole gittiğimde her şey yolunda dediler. Şimdi 14+4 😊