Semanurozgan ahşap beşikler güzel ama çok pahalı geldi bana , birde parmaklıklarına eli kolu giriyo kafasını vuruyor diyenler de çoktu. Ahşap alacaksan bile büyüyebilenlerden al bence zaten bi süre sonra bebek rahat dönemiyor bu para beşiklerde mecbur büyük beşiğe geçiyorsun