plakayerli Ayca1903 bebeğim iki aylık. Park yatak almıştım. Ama keşke en kolay sallanan hamak beşik gibi olanlardan alsaydım diyorum. Park yatağın sallanması pratik değil, çok büyük, bebek hareket edince devrilecek gibi oluyor büyüyünce daha kötü olur (yoyko)
kkuubbrraa mobilya beşik çok tehlikeli kızım daha 6 aylık falan dı kendini aşagı attı 🤦🏻♀️ hemen park beşiğe geçtik