33+4 günlük hamileyim kizlar bebeğin kilosuna 2742 dedi çok fazla değil mi yaa nasıl önüne gecebilirim doğana kadar bayağı alır ekmek tüketme yürüyüş yap dedi ama kendim fazla kilo almadim nasıl olacak böyle giderse bilemiyorum normal doğum yaptım daha önce bu bebeğimde kanalda imiş