Kızlar merhabaaa bugün rastgele mhrsten randevu bakarken ileri tarihe alcaktım aslında ama 10 Ağustos a perinatoloji ve anne sağlığı diye geçen bölüme randevu aldım Bakırköy sadi konuğa şans eseri diyorum çünkü normalde buralara randevu bulmak özellikle de perinatoloji için çok zor. Neyse 18+2 haftalık oluyorum gittiğimde detaylı ultrason yaptırmak istiyorum gitmişken sıkıntı çıkar mı acaba yaparlar mı :) 18-23 arası yapılıyor demişlerdi. Ya da en kötü ihtimalle iki hafta sonraya randevu almadan çağırırlar mı beni sizce