Meliskam cnm benimde negatif esim pozitiif. Eger sen negatif esinde pozitifte kan tahlilinde bakılıyor indirekt coombs diye bi test. Eger negatifse sorun yok benim 24 den beri bakılıyor hep negatif geldi aşı yapilmadi oyuzden. Bazi doktorlar direk yapiyorlar bazilari da rutin yapmayip dogumdan sonraya bırakıyorlar. Illa 28de vurdurmak şart degil yani. Kan tahlillerim normal gelince benim doktorum yapmadı.