Yaprakdokumusever Mlt123 kıskançlık her yaşta oluyor onun yaşla alakası yok ama bakım açısından soruyosanız 5 daha ideal gibi
kelebek12345 Asena17 ya 5 olunca da tam eahat ediyosn büyütüyorsn falan biraz rahatlıyosn tekrar basa dönüyorsn. Oda cok zor. 2 yapılacaksa mesela bebek özlenince yapılmalı mesela bi 12 sene snra 😂
kelebek12345 Yani benm bldgm 3 yas ve 5 yas arası ve bu yaslar skntılı. Kıskanclk falan hep bu yaslarda oluyor sıkntılar. Ya bu yasdan önce ya bu yaşlardan snra yapılmalı die bliyorm
GKP22 Yaprakdokumusever aynen her yaşta oluyor görümcemin kızı ve oğlu arasında 9 yaş var ve kız 11 yaşında olmasına rağmen hala kıskanıp çocuğa her fırsatta vuruyor
Mltm88 Mlt123 Benim kızlarımın arası 2 yaş şimdi büyüdüler 8 ve 10 yaşlarındalar çok güzel tabsiye ederim😍 Ama şimdi üçüncüyle araları baya olmuş olacak😎
2-prensesannesiii Mltm88 Aynen benim kizlariminda 2.5 yas var çok memnunum iyi ki olmuş diyorum . Şuan biri 7.5 biri de 5 yine hamileyim 😍
feyzaa34 Mltm88 allah bağışlasın🥰 benimde kızların arası 27 ay olucak çok ileride bende bitane istiyorum sizin cinsiyet ne🥰
Arducsumi_1 Mlt123 Kişiye göre değişiyor bence anne kendini ne zaman hazır hissediyorsa o zaman olmalı benim 5 yaşında bir kızım var Ve şuan hamileyim ☺️
Selin12- kelebek12345 yardim eden biriniz varsa çok zorlanmazsiniz ama benim gibi tek basinizaysaniz o zaman biraz yorucu oluyor
Selin12- kelebek12345 büyünce ye kadar biraz zorlanıyorsunuz ama büyünce biraz daha rahatliyorsunuz benim kizla4im biri6 yaşında bir 5 yaşında ve 3. Ye hamileyim hap ile korunurken kaldim