zehranurr https://resimyukle.io/r/ahh4dKkLfM Kızlar referans aralığına göre hipoglisemi diyor internette bu değer için. Sağlık ocağına gidemiyorum şu anda. Kendi doktorumla randevum cuma günü. Bir bilgisi olan var mı? Beni aydınlatabilir misiniz acaba?
piremsesce zehranurr biraz düşük çıkmış endişelenecek bi durum değil bence dikkat edin tatlı şeyler tüketebilirsin :)
Dry35 zehranurr yüksek olmasından iyidir benim açlık 50 yükleme sonrası 70 hiç sıkıntı değil biraz daha fazla acıkıyorsun o kadar doktorum gayet memnun sonuçtan
zehranurr piremsesce hergünde çikolata falan tüketiyorum 🙄 yemesem nolcak acaba 😂 teşekkür ederim bu arada yorumunuz için🌸