eeeqq 24+0 bugün tam.doktor boyu yaklaşık 28 cm ,790 gr dedi.Kısa mı normal mi anlamadım sizde durumlar nasıl?nette 32 34 cm olmalı falan yazınca biraz üzüldüm.Çok şükür gerçi sağlığı iyi en önemlisi bu
Asli91 eeeqq birazda anne babanın yapısına bağlı bebeğin boyu.Ölçümlerde de bir iki santim oynayabilir.
Kekmez eeeqq yahu daha küçücük bebeğin nesini kıyaslıyorsun çay koy çay iç ne bileyim dinlen televizyon izle daha çok var doğumuna 30. Haftalardan sonra kilo sorarsın