Aldığım 32 hafta çalışamaz raporunda tahmini doğum tarihi yazıyor. Eğer onu geçerse miad aşımı olduğunda ve doğum gerçekleşmediğinde rapor sunmam gerekiyormuş kuruma. Ama işte zamanı tam belli olmadığı için hiç araştırmadım . Artık duruma göre bakacağım . Sonrasında doğum olunca da 8 haftalık doğum iZni başlıyor zaten.