Arkadaşlar merhaba. Kurumda bu izin işlerine bakan yaşlı amca ile anlaşıp da işin içinden çıkamadık o yüzden sizlere de bi sormak istedim. Şimdi ben iki doktora takipliyim hamileliğimin başından beri ancak özeldeki doktorum bebek önde gittiği için geçen ay adet tarihimi değiştirdi o yüzden şu an onun sisteminde 32+4 günlük, diğer devletteki doktorumun sisteminde ise tam 31 haftalık hamileyim. İdari izne ayrılırken daha adet tarihim güncellenmediği için 31 haftalık olan esas alınmıştı. Şimdi özeldeki doktorun takvimine göre idari iznim bu hafta bitiyor zaten, ben onu baz alıp ona göre mi doğum iznine ayrılmalıyım yoksa idari izin yazılırkenki tarihi esas alıp ona göre haftaya mı doğum iznimi yazdırmalıyım? Lütfen cevap verin veya yorum yapın da üstte dursun, çıkamadık işin içinden😞