greybrde Karın ortasında doğum yapmış biri olarak gerek yok diyorum😊😊. Zaten üstünü giydiriyoruz, bide pusete koyuyoruz üstüne battaniye örtülüyor eee bi boğmadığımız kaldı çocuğu🤭🤩🤩 o yüzden kışlık bi battaniye yeterlidir üstüne atmak için ki araba varsada hiç dert değil 😊😊