yigitegenin_annesi Semra4747 ben yaptırmadım o testi teşhisi koyuyorlar. yanlıltıcı olıyor ve olsa dahi buna engel olamıyorlar sadece hamiliek boyunca strese koyuyır bizi her ne gelirse gelsin allahtandır inşlah sizde sağlıkla kucağınza alırsınız 💞💞
Ozlem23 Semra4747 biraz fazladan kastı kaç söylemedi mi bizim kizada detaylıda ense kalınlığı biraz fazla demişlerdi ama çok şükür çok sağlıklı üç aylık olucak şimdi bende çok korkmuştum üzülmüştüm
Semra4747 Ozlem23 yok söylemedi bizde o anki şaşkınlıkla neye uğradığımızı şaşırdık hiç bir şey soramadım.
Ozlem23 Semra4747 burun kemiği falan varmiymis bizimkinin vardı testlerinde temiz çıkmıştı ama genede nifty testi yaptırdık içimiz rahat etsin diye hoş doğana kadar benim yinede için rahat etmedi ama olsun