Ben Cuma günü doktorumla görüşm0üştüm.Cumartesi günü pcr testi vermiştim . Pazartesi günü Doğum yapacağım gün tahlilleri yaptırmıştı . Doğum olacağı İçin 12 den sonra hiçbişey yememştim.Aç karnına yaptılar tahlilleri, sonra da Doğuma alındım zaten ,bu kadar erken neden tahlil istemiş Doğum İçin çok ilginç