Atubaaa doktorum perinataloğun görmesine gerek görmediği için radyologdan randevu almıştım. Radyolog olarak ben çok memnun kaldım. Bebeğim dönmemişti yüzünü göremedik şeker yedirdi falan bekletti bir 15dk dışarda sonra tekrar aldı fotoğraf çekmek için. Eğer dönmeseydi de bir başka gün gelirsin renkli foto için demişti.