Verdagl06 Kızlar merhaba isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum bildiğiniz uygun fiyatlı kaliteli bir site var mı acaba? ☺
dilaraakbulut Verdagl06 ben gafull_battaniye yaptirdim ilk kizima simdi ikinciye hamileyim ordan yaptirdim yine 🥰
MercimekveAnnesi16 Verdagl06 ben MadreBebekten yaptırmıştım kargo dahil 220 TL güvenilir kumaşı dokusu yumuşacık yıkadıktan sonra bile aynı kalmaya devam etti eğer bütçeniz uygunsa tavsiye ederim
Misto Verdagl06 instagramda @bebekrena diye bi site var.ben orda yatırdım.Çok kaliteli ürünleri var çokda uygun fiyatlı.Bi bak derim ben
MercimekveAnnesi16 Verdagl06 10 parça ekstra şeyler de oluyor bazıların da tavşanlı tulum şapka veya yastığı vs gibi ben onları istemedim
nslhhsn9221 Wellatasarim var Instagramda ben orda yaptırdım. Mali çok güzel geli. İşlemeli onlu set kargo kapıda ödeme dahil 190 liraya geldi. Çok korkarak aldım ama malı müthiş hiç pişman olmadim