Merve2Aselsakın üzülmeyin , son haftalarda bebekler kilo alıyor diye söylentiler var ama her bebek için geçerli değil malesef,benim bebeğim 33 haftadan sonra kg az almaya başladı 38+6 sezeryan ile Doğum yaptım malesef , eğer ki doktorunuz normal diyorsa hiç takılmayın zaten doğduğunda şişkinliği gidiyor 200 gr felan .