Arkadaşlar meraba 33 haftalik gebeyim. Karın ağrısı ve kusma sikayetleriyle 2 gun hastanede yattim tum tahlillerim yapıldı cok az idrar yolu enfeksiyonu ve safra kesesinde camurlasma oldugu saptandı. Antibiyotik baslandi haliyle. Bu camurlasmayı yaşayıp da ameliyatsız atlatan veya gebelikten sonra sikayetlerinde gerileme olanlar var mi aramızda. Kolik tarzi ağrılarım ve aşırı terlemelerim oluyo ağrı zamanlarında. Masaj yapiyorum çorbayla besleniyorum abdest alıp okuyorum sürekli ama geçmiyor belime de vurmaya başladı. Tas falan yok cok sukur de ilerlemesinden korkuyorum. Elma sirkesi iyi gelir diyenler var sizin önereceğiniz birsey olur mu. Genel cerraihi doktoru bol bol su iceceksin idrarin seffaf olana kadar iceceksin dedi sadece ama rahatlatmiyor haliyle.