Bayanlar merhaba bebeğim normalde çok hareketli bir bebek ama dün sabahtan beridir çok çok nadir olarak kıpraşma hareketi oldu endişe ediyorum sebebi ne olabilir büyüdükçe hareketi de azalır diyorlar aynı durumu yaşayanlar var mı bilginiz 37. Haftamız dayız