Merhaba geçen hafta düşük yaptım ve kürtaj oldum pataloji sonucuna göre bebek gelişmemiş ondan düşük olmuş sizce bebek neden gelişmez başka açıklama yapılmadı kafama takıldı yediklerim içtikleri e dikkat ettim sağlıklı besledim omega hap kullandım sonuç 9 haftalık iken bebeğimi kaybettim