MineLule ben uzun süre yaptım İzmirdeyim. Fakat çalıştığım merkez İzmirin en iyi Rehabiliyasyon merkezinin başında da gelse okul içi öyle değildi. En son yapılan şiddete, eğitimsizliğe, kurumsallığa dayanamayıp çalışırken şikayette bulundum. Çocuklara yapılan eziyetlere dayanamadım. Okula denetleme ekibi falan geldi, ciddi cezalar ödendi. Ama aynı şekilde devam etti, bunun üzerine çıktım işten. Benimle birlikte tüm öğrencilerim okuldan ayrıldı, farklı okullara gidiyorlar hala iletişim halindeyim🙏🏻 Sonrasında bi sağlık kuruluşuna Bölüm Sorumlusu olarak başladım :) şimdi de pandemi hamilelik derken ara verdim