Merhaba bebeğimde bir çok problem çıktı 3 doktora da gittim 3ü de aynı şeyleri söyledi inanmak ile inanmamak arasında kaldım bebeğimin kalp atışı da yavaşladı bebeğimin migdesi yokmus el ayaklar sorunluymus safra kesesi yokmuş daha birçok problem en önemlisi bebeğim savaşıyor bu şekilde ama günlerdir perişan olduk perisaniz nasıl bir yol izliycegimi bilmiyorum kafam karmakarışık oldu 20+3üz bugün tarihe göre ama bebek ultrasona göre 18 +3 olarak gerilemiş 😭😭 sanırım böyle giderse bebeğimi kaybedeceğim…