Sdtcnts ben seval e gidiyordum canım kendi baktı organlarına bebeğimin eğer bi sıkıntı görürsem radyoloji bölümüne gönderiyorm ya da peritanolojiye demişti, ekstra yaptırmak istersen yine radyoloji bölümüne gidip farklı bi ücret olduğunu söylemişti sıkıntı görmediği için gitmemiştm