Esrap canım benımde son adetım 12 mayıs 8 haftalık ona gore ama ultrasyonda 5 haftalık cıktı kese var bebek yok dedı bana da goremedı alttan da baktı goremedı 10 gun sonra gel bakıcam dedı pazarteso gidicem bakalım. Ama doktoru sevmedım degıstırcem benı korkuttu yanı yok falan dıyımce daha erken falan dıyebılırdı genelde 5 haftalık herkese ole soyluyorlar bızım doktor tutturdu goremıyorum goremıyorum