Merhaba hanımlar 16.4 günlük hamileyim ikinci hamileliğim
Dün cinsiyet doktor %80kız dedi ve gebelik şekerim fazla çıkmış oğlumda böyle birşey yaşamamıştım diyet önerdi
Ama ne yiyeceğimi bilemiyorum zaten yemeklere karşı hala tiksintim var İnternettten araştırdım ama pek birşey göremedim yaşayan varmı acaba öneriniz olur mu düzeliyor mu sonunda