Hanife61 Aranızda ilk haftalarda ilk ayda vs. Kasık ağrısı normal mi kızlar ? Ben uygulamaya göre 4+5im sol kasığım ağrıyor ara ara sizde de oluyor mu ?
Elsu26 Hanife61 bende de oluyor en başından beri 17+5 oldum devam ediyor çok kıvrandırmıyo anlık giriyor sancı
Zeyyyn Hanife61 normal canım çok şiddetli olmadıkça gebeliğin her dönemi her haftası o kasık ağrısı var