Kızlar 31 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar hep özele gittim. Özelde doğum ücretleri malum çok yüksek o yüzden doğumu devlette düşünüyordum. Dün en azından kaydım olsun diye şehir hastanesine gittim. 5 saat beklememize rağmen gördüğüm ilgi sıfır. Hiç bir bilgi vermedi. Sizler hangi hastanede doğum yaptınız. Yardımcı olursanız çok sevinirim