Bebegimgeliyo Normal doğum pozisyonunu almış demek kanala girdi demek mi az önce doktor muayenesinden çıktım bebeğim 3250 gr teyzeleri 🥰 doğum sekli hakkında konusamadık
Kvsraykt Bebegimgeliyo Kanala girmesi farklı bir olay baş aşağı olması normal doğum pozisyonu almış demek
AysLLL Bebegimgeliyo Tamda ole demek bende bir sanci bir kosu tamm dedim gelior bu cocuk meger pozisyonu almis pasam😁
Kvsraykt Bebegimgeliyo Kısa da olabilir uzunda olabilir her bebek her gebelik farklı oluyor kanala girmiş ama başka bulgu yok kanala girmiş ama sancı çıkmış ya da açılma başlamış tek başına değerlendirmiyor doktorlar
hepoyleolurzaten Bebegimgeliyo baş aşağı dönmüş yani annesi ☺ Maşallah, sağlıcakla kucağına alırsın İnşallah 🤲🏻
Zehrayrr Bebegimgeliyo kaç haftalıksınız acaba biz 33. haftanın içindeyiz ama hala makat geliş. Ne zaman döner acaba
Deletedmom23234 Zehrayrr 35 haftalığız aynı durumdayız doktorum ilk gebeliklerde dönmezse bu Haftaya kadar daha da dönmez dedi 🙄😬
Rukiye_kelce Bebegimgeliyo doğum pozisyonu almış demek kafasını döndürmüş aşağı. Ama kanala girmiş demk farklı. Bn mesela 36 hafta da doğum kanalına kafasını yerleştirmiş dedi. 37+4 oldum ama tık yok ne Bi ağrı ne Bi sancı😄sadece bnm kız içerde kopuyor 😊😄
Bebegimgeliyo Rukiye_kelce evet maşallah oğlumda cok hareketli son haftalarda bide hareketi azalır diyolardı 🤣